Vardagen



Idag är huvudet riktigt tung må jag säga. För lite sömn börjar ta ut sin rätt. Igår i skolan började texten hoppa framför ögonen på mig och jag var övertygad om att migrän var på gång. Den kom dock aldrig, skönt. Jag däckade på soffan och slumrade bort hela kvällen i princip. Därför fick jag, lite mindre glatt, kravla mig ur sängen klockan sex imorse för att hinna med det jag skulle gjort igår.

Idag är sista seminariet, det känns galet. Idag ska vi börja med att opponera på en uppsats och sedan ska vi försvara våran. Vart tog våren vägen egentligen? Efter idag så kan vi faktiskt säga att vi är färdigutbildade! GALET!

Livet lunkar annars på. Jag beundrar M som trots omständigheterna klarar av att tänka klart och på ett logiskt vis mellan tårarna. När jag var i samma sits så orkade jag knappt ur sängen. Sorgen är stor, det går inte att komma undan, men han tar det ändå förnuftigt. Kanske för att vi mentalt förberett oss på det här en längre tid. Vi tittar på bilder tillsammans och skrattar åt alla tokigheter vi varit med om tillsammans. Även om livet tagit honom ifrån oss så kan ingen någonsin ta ifrån oss det vi känner i hjärtat ♥

Nu har jag en timme på mig att färdigställa opponeringen så det är nog bäst att jag koncentrerar mig på det jag ska. I eftermiddag tänker jag gåpå Cults outlet, handla och sen ta jordens längsta dusch och bara rå om mig själv. Imorgon ska jag sova ut tills jag vaknar och sedan ta det lugnt och skönt innan jag beger mig mot Jennies resident för en hejdundrans examensfest!


/A



Kommentarer
Jennie ♥ säger:

fin header :)

2011-05-28 | 19:33:39
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/
Sandra säger:

Hej sötaste du :)

Tack så mycket för igår! Jag kom att tänka på den bloggen jag pratade om igår, här kommer adressen: http://interiordreams.blogg.se/



Ha en fin helg! Puss och kram

2011-05-28 | 20:44:02
Bloggadress: http://aprilhimlar.blogg.se/
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

sv: Hihi tack söta du! Ja men visst är det galet - och jösses, 9 år! Det är riktigt lång tid! Då borde det väl bli bröllop snart? :)



Riktigt trist att jag inte kunde vara med i fredags, jobbet kallade tyvärr - men jag hoppas ni hade det riktigt roligt för mig med! :D Kramar

2011-05-29 | 23:41:34
Bloggadress: http://siribeckman.se
Smsa Låna säger:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 | 02:15:12
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback