What if



Det tar ett tag för tankar och känslor att sjunka in. Tidigare har vi varit så upptagna med examensarbetet att allt annat har fått läggas åt sidan. Kanske är det då inte så konstigt att en massa nu bubblar upp till ytan igen. Jag oroar och grämer mig över flytten och att vi faktiskt i nuläget inte vet hur tusan vi ska kunna lösa det. Men, allt ordnar sig på något vis, så är det ju. Det är ju bara det att det inte är sådär jättesmidigt att flytta 25 mil.

I alla fall så kanske jag har löst det med boende i karlstad under min utbildningstid. Nog för att det kommer kännas ensamt att flytta in i en liten studentlya ensam (speciellt någon annans lya) men under en så kort period ska jag nog klara det. Dessutom kommer jag nog vara så himla trött i huvudet om kvällarna att jag somnar tidigt ändå. Skönt blir det i alla fall att slippa pendla till Ikea ända från Kristinehamn eller Degerfors. Det är ju trotsallt en liten bit ut till ikea även om jag bor i Karlstad.

Min tanke har varit att spendera dagen i pyjamasen, men jag får snart krypa ur den och in i något lite mer anständigt. Jag tror inte att det är riktigt socialt accepterat att fika med mina godingar i pyjamas. Vi hade planerat grill för ett tag sedan men vädret har inte varit på våra sida så vi får nöja oss med en fika. Huvudsaken är ju faktiskt att få träffa Björkis lite, eftersom vi aldrig ses längre :(

/A


Kommentarer
Denise säger:

SV; tack snälla! Jag har inte vant mig än med det korta och ljusa ;-) men de kommer väl.



Oj, det var ju bra! haha :-) Vi gick nog närmare 400tusen plus för vad sambon köpte för. Men vi nöjde oss där i och med att vi verkligen behövde flytta då vi inte fick plats! Och nu när vår lilla familj förhoppningsvis blir större inom en snar framtid så kände vi att det var dags att flytta från storstan! :-)

2011-05-18 | 13:06:57
Bloggadress: http://danajs.spotlife.se
william säger:

jättefin header:D

2011-05-18 | 13:11:23
Bloggadress: http://cookieboy.blogg.se/
Sanna säger:

svar: ja precis, Migrän är inte roligt :( man har verkligen ingen ork mer än att ligga i sängen och bara försöka sova, vilket knappt går! TUR att jag inte heller har Migrän så ofta, pepparpeppar

2011-05-19 | 07:53:29
Bloggadress: http://saniiee.blogg.se/
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

sv: Men åh så snopet! Men hoppas att allt löser sig till det bästa för er med både flytt och försäljning :) Vi ses på onsdag - det var längesen så kul att vi hamnade i samma grupp! Kram

2011-05-19 | 22:29:31
Bloggadress: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback