2011-10-17



Idag jobbar jag ett kort pass, fem timmar, det känns lagomt. Senare ikväll är det volleybollträning och det ska bli riktigt skönt, idag ska jag tamejtusan ta ut mig ordentligt.

Imorgon och onsdag är jag i kassan på jobbet, sedan har jag två dagars ledigt innan jag åter igen drar igång en sjudagarsvecka. Det är verkligen jobbigt att jobba så som jag gör. Kanske vänjer jag mig, men just nu kan jag bara tänka på att jag verkligen skulle vilja ha ett 8-17 jobb i veckorna med lediga helger. Men livet är långt och nu testar jag på det här. Det är synd att jag trivs så himla bra på IKEA, annars hade jag ju bara kunnat söka mig vidare och lämna det bakom mig, men det vill jag inte riktigt. Jag får ta det för vad det är, jag har ju trotsallt bara ett vikariat till sista december - jag kanske inte ens blir kvar sedan?

Helgen var fin. Det var skönt att få krama om min bästa vän och bara vara ett tag. Nu letar jag febrilt efter någon helg då jag kan åka och hälsa på.

Nu måsta jag nog dricka upp kaffet och se till att fixa iordning mig inför jobbet.


/A

Kommentarer
BloggMamman säger:

Usch, jobbigt att jobba så oregelbundna tider men ändå underbart att trivas på jobbet!

Kram

BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor o Mammaliv

2011-10-17 | 19:51:13
Bloggadress: http://bloggmamman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback