You can count on me


Dagen igår flög verkligen förbi, det ska bli riktigt spännande att komma igång och jobba på riktigt nästa vecka, även om jag börjar med en riktigt hård vecka med helgjobb vilket då leder till att jag jobbar sex dagar till veckan. Startar veckan med att börja klockan 6 också, haha ;) Fast å andra sidan är det nog lika bra att kastas in i vardagen direkt, det är så jag lär mig. Ska även få kassautbildning till veckan. 

Idag är jag ledig men imorgon ska jag börja 6 för att lära mig VPFen. VPF = Varupåfyllnad. Den görs innan varuhuset öppnar så mellan 6-10 kommer jag att packa upp varor på min avdelning och sen 10-15 är jag på avdelningen som vanligt. Jag vet inte riktigt om jag gillar det där med att börja såå otroligt tidigt, men samtidigt så slutar jag två eller tre dom dagarna vilket innebär lite mer fritid än när jag slutar 20. Så man får väl helt enkelt väga det negativa mot det positiva. Dock fick jag en snabb titt på mitt kommande schema och tydligen kan jag ha sådana pass även helger, det känns ju lite mindre roligt förstås.

Imorgon kväll ska jag göra något jag längtat efter i typ tio år på att få göra och jag är såå peppad! Vågar någon sig på en gissning?? ;)

/A

P.S. Kan tillägga att easytone skorna verkar göra ett riktigt bra jobb, för fy tusan vilken träningsvärk jag redan börjar få efter att bara ha använt dom under gårdagen. Det är ju väldigt bra om man kan få snygga ben på jobbet liksom, snacka om att förena nytta med nöje då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback