2012-01-04


Det var en skön känsla att stämpla ut 12.00 från jobbet och möta dagsljus, kommer knappt ihåg när det hände sist. Jag njöt av dagen till fullo och tog min en tur på stan. På så vis är det verkligen inte helt fel att ha gått ned i tid på jobbet. Jag jobbar lika imorgon och det ska bli skönt.


Dagen började inget vidare med att jag 6.30 imorse sprättade upp en del av handen på ett trasigt glas på jobbet. Av ren rutin hämtade jag bara papper och lindade stenhårt runt och fortsatte fylla på. Efter ett tag insåg jag att jag kanske borde gå och säga till vpf-ledaren så hon fick hjälpa mig och plåstra om. Det var nog tur det för det hade inte slutat att blöda då. Nu gör det ont men det blev inte särskilt stort, bara djupt. Så tokigt det kan bli ;)

Imorgon eftermiddag ska vi till nya lägenheten och mäta lite, wiie. Vi ska be min morbror om ett prisförslag till att göra om badrummet. Det var det enda rummet i lägenheten som inte var helt nyrenoverat.

Nu ska jag snart sätta igång med tvätt, som vanligt när jag är ledig. Egentligen hade jag helst lagt mig i ett bad. Får göra det när M kommer hem sen istället.

/A


Kommentarer
Lina säger:

Åh jag är så avis!!! Vi letar och letar efter en lägenhet men hittar aldrig någon! Hoppas ni kommer trivas! :)

2012-01-05 | 09:53:46
Bloggadress: http://linamedfamilj.blogg.se/
Tess säger:

Heej tjejen! Kul att du hade en blogg:) jag ska definitivt börja följa! Du skriver jättebra! :) stort grattis till lägenheten oxå! Kram tess

2012-01-08 | 16:41:21
Bloggadress: http://Lindathereseandersson.blogspot.com
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

sv: Jag gav Gustavo backgammon i julklapp och vi har nog spelat ett parti varje kväll sen nyårsafton - riktigt mysigt :D



Hoppas att allt är bra med dig och att det flyter på med lägenheten och allt :)

2012-01-11 | 14:34:16
Bloggadress: http://siribeckman.se
Anonym säger:

fin blogg följ gärna min på bloggving så gör jag det med dig med mvh moa

http://mosansliv.blogg.se/

2012-01-11 | 15:27:21
emma säger:

Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

ha en bra dag, kram!

2012-01-11 | 22:58:49
Bloggadress: http://makeupisglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback