Friday I'm in love




Eftersom jag känt mig hängig så länge och tillslut sjukskrev mig igår bestämde jag mig för att jag  inte skulle lyfta ett finger utan att faktiskt bara vila. Sagt och gjort, några avsnitt Glee och lite sömn på soffan. När M kom hem så kom han hem med chips och cola och sen blev det kvällsmat. Tyvärr gjorde min vila att jag hade omöjligt att somna när jag väl skulle så vid midnatt tog jag täcke och kudde och begav mig ut till soffan och tvn. Kunde inte somna där heller och när jag väl gjorde det efter ett par timmar drömde jag bara massa konstigt. Med andra ord har jag inte fått ordentligt med sömn i natt, vilket iofs kan vara bra eftersom jag måste i säng i tid ikväll då jag börjar 6 i helgen.


Klockan 12 ska jag möta upp Pernilla för en lunch på stan - efterlängtat!
Vid tre befinner vi oss i Kristinehamn på banken för att prata om lägenhetslånet. Känner att jag vill ha mer under fötterna den här gången än när vi köpte i Borås. Ska kolla lite hur det blir att eventuellt låna till badrummet med.


Är inne i någon slags kris igen, kanske beror det på att jag är hängig. Men jag grubblar alldeles för mycket och har till och med börjat överanalysera saker. Jag grubblar fortfarande på en sak som sades till mig förra helgen. Det värsta är att personen har så jäkla rätt och jag ser det mer och mer tydligt nu.
MEN, det är fredag idag och ska jag vända den till en riktigt bra dag. Ikväll firar vi Ms födelsedag lite i förväg med hans familj, det ska bli mysigt.

Har lite att fixa innan stan. Bland annat mig själv, hämta paket och lämna paket på ett annat ställe. Får se vad jag hinner med. Hade gärna tagit en runda på stan med, behöver fylla på med lite nytt puder.

ÅH vad jag längtar efter flytten!

/A

Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Se till att ha en riktigt härlig fredag idag och oroa dig inte för mycket, allt kommer att ordna sig för er - det känner jag på mig!



sv: Vi som dessutom bor i andrahand med en del av deras möbler kvar gör det ytterligare lite svårare att få hem-och myskänslan att infinna sig. Men någon gång ska nog vi oxå ha råd att köpa oss ett eget place :) Haha du kommer gå nuts med inredningsshopping nu när ni får en ny och fin lägenhet att fixa i ordning, det absolut roligaste som finns :) Kram

2012-01-13 | 10:47:12
Bloggadress: http://siribeckman.se
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

SVAR: Jag är faktiskt uppvuxen på Våxnäs och min familj bor fortfarande kvar där. Området är inte alls som det var då, mer skit där nu, men å andra sidan så är det met skit överallt tycker jag. Herrhagen är ju inte precis lugnt det heller, även om jag inte lider av det : ) Tror ni kommer trivas! : )

2012-01-13 | 11:26:06
Bloggadress: http://lindablom.se
Sandra säger:

Vad spännande med mötet på banken och med ny lägenhet! Vi kollar efter lägenhet i Göteborg, har gjort det över ett halvår men de har varit hyresrätter nu har vi även börjat kolla lite på bostadsrätter. :) Spännande!



Visst är det jobbigt att man känner att det är något som gör att man inte mår bra? :(



Hyacinter har vi haft över jul men de har inte varit något problem, mina ögon har kliat mer eller mindre det senaste året, alltid värst på kvällarna. Jag hoppas att testet jag gjorde i veckan kommer att ge resultat, alltid skönt att veta vad det är man inte tål.



Det var inte alls farligt ju, beställde du över nätet? Isf vilken sida? :) Hoppas att du trivs med produkterna. Jag har börjat sola på hudmottagningen men tycker inte att det hjälper speciellt mycket, känns inte bra att sola heller med tanke på hur mkt jag gjorde det när jag jobbade på solarium.



När var det du sa att du skulle komma ner till Göteborg? Då måste vi ses!! KRAM

2012-01-13 | 11:46:56
Bloggadress: http://aprilhimlar.blogg.se/
Rebecka säger:

Hoppas du kan släppa dina grubblerier och njuta av en härlig helg!

Kul med flytt! :)

2012-01-13 | 14:53:55
Bloggadress: http://rebeckasblogg.wordpress.com
Emilia säger:

Känner igen det där med grubblandet. Jag kan också överanalysera saker och grubbla ihjäl mig över saker. Hoppas du får en fin kväll! :-)

2012-01-13 | 16:33:29
Bloggadress: http://emee.blogg.segg.se
Marcus Å säger:

Vad ska du hitta på i helgen då? :)

2012-01-14 | 11:40:54
Bloggadress: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback