Allt-i-ett-skrivare & Windows Vista = SKIT!

Fy fanken vad jag hatar att vi bytte upp oss till Vista när vi köpte ny dator.
Ingenting av det vi haft förut fungerar med nya vista och jag blir så trött på det!

Man kan skriva ut på våran allt-i-ett-skrivare och vi kan kopieria men det fungerar inte att scanna in så att man får det på datorn. Det är ju liksom det är som idén med en scanner. Blir SÅ TRÖTT!
Har laddat ner nya drivrutiner från HPs hemsida nästan en miljon gånger, nu var det länge sen sist och nu försöker jag igen. Denna gången tänker jag fanimej inte ge mig (ursäkta för alla svordomar men jag hatar nya saker som inte fungerar). För nu har jag en hel hög med grejer som jag vill få in på datorn och få ordning på!

Så om någon vet lite mer om hur man får saker att funka med Vista så kan den ju hojta!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback