Älskar och saknar er båda













Kommentarer
Rikard säger:

Fin bild och jag beklagar verkligen sorgen. Förr ett år sedan gick min älskade mormor bort och jag tror aldrig riktigt att jag kommer komma över det med tanke på hur nära vi verkligen stod varandra. Men samtidigt är livet naturligt och människor kommer och går. Den dagen mormor gick bort blev jag själv inte längre rädd för att bli gammal och dö, för vad är livet om inte en lång väntan? En väntan på allt som vi saknat i nuet. Jag kommer få träffa mormor när jag dör, hon kommer stå där, le och krama om mig. Allting som jag inte fått göra i detta liv kommer jag få uppleva antingen på nytt eller igen, man får helt enkelt tänka positivt, gråta så länge man orkar och ta tag i allt igen. Tycker det var ett par väldigt fint skrivna inlägg i din blogg och jag hoppas verkligen att du snart är tillbaka i vardagen igen. Sorg är svårt, men det hjälper oss alla att växa till starkare individer; du klarar det! Och tatueringen är det finaste du kan göra gentemot både din mormor och morfar, den får dig aldrig att glömma. Vi ses snart! Många kramar från Rikard

2009-02-09 | 22:25:29
Bloggadress: http://rikardandreas.wordpress.com
Fru Evelina säger:

åh så fin!! den där kommer du bli mkt nöjd med, speciellt eftersom den har så fint budskap i sig!



kram

2009-05-07 | 13:00:48
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback