Dan före dopparedan

Jag skulle vara ledig idag, men så blev inte fallet. Carro ringde och väckte oss tidigt i morse och jag tackade ja till att komma och jobba. 9-13, fyra timmar men cirka åtta timmars betalt. Inga fel det inte. Bra med inringare som känner sig julstressade, som om inte vi "ordinarie" är det nu som jobbat hela året? ; )

Nu sprack ju dock planeringen för dagen, skulle ha träffat Lena för våran obligatoriska julkram och julklappsbyte, men det får bli en annan dag. Annars får jag åka ner till henne i Mariannelund efter nyår och hälsa på med julklappen då.


Nu ska jag sätta igång med tvätten och sista städningen. Sen är det att förbereda sig lite inför morgondagen. Ska kolla vilka kläder jag ska ha, ska kleta på mig lite färg på kroppen tänkte jag och sedan bara njuta av en ledig eftermiddag. Måste även slå in sista julklapparna såklart och det borde jag göra nu innan M kommer hem eftersom det bara är hans som är kvar att slå in i princip.

Imorgon är det full fart hela dagen.
13.00 jullunch hos Kerstin & Olle(M's farmor och farfar)
15.00 Kalle Anka
Senare M's föräldrar.

Juldagen.
8-13 Jobb (röd dag, mycket pengar)
Efter det när jag duschat och gjort mig fin blir det Degerfors och min familj.
Sedan blir det utgång i Karlskoga, om vi kommer in, annars finns det säkert något annat kul man kan göra.

Hoppas att ni alla får en riktigt, riktigt god jul!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback