Blondie

Fyrtio minuters promenad, skavsåren är fruktansvärda, fick ta av mig skorna när jag hade cirkus fem minuter kvar hem, jag pallade verkligen inte mer = / Så jag får snart ge upp det där med att promenera alltså, om jag inte saktar ner farten lite och går med ett par tofflor. Annars får jag väl cykla på min motionscykel istället för promenaderna, för det kommer aldrig gå om jag ska få såna här skavsår hela tiden!
Styrketräningen kändes dock väldigt go idag, wiie.


Nu tror jag faktiskt  att jag ska färga mitt hår(igen!), om jag vågar, är rätt att håret ska trilla av huvudet på mig.
Köpte en hårfärg för nån vecka sen, men har inte vågat haft i den än.


Sen så ska jag överväga en hårförlängning nu när jag fått mina skattepengar(4000:-).
Eller så väntar jag kanske till hösten istället, det vore kanske smartare med tanke på att sol och bad kommer slita otroligt mycket på håret. Men ska i alla fall kolla runt efter frisörer och priser osv.


Tänkte ta mig en tur till Karlskoga ensam idag, men jag tror jag struntar i det.
Börjar jobba klockan tre, ska nog försöka städa och göra iordning lite här hemma istället innan det, det behövs nästan mer än att Karlskoga tur faktiskt.
Får se om jag kanske hinner med en tur dit på Lördag förmiddag eller nåt kanske.
Måste hitta nåt snyggt nu när jag ska på sjuttiårskalas och utgång i Karlstad i helgen.
Hittade ju faktiskt i n g e n t i n g när jag var i Karlstad i måndags. men det berodde nog mest på att det var så varmt och jag inte hade sån stor lust att titta och prova en massa då.

ciao
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback