träningsvärk

Jag var duktig och tränade lite igår, det resulterade i en jävla träningsvärk idag, haha. jag behöver verkligen komma i form igen :O


Var uppe innan sju idag, det var väl duktigt?
Hade tänkt ta en promenad men jag får nog skippa den för tillfället, regnet bara öser ner.
Jobbar mellan 10-17 idag, sen mellan 17-18 ska Carro lära mig växla, wiiie =)
Efter det blir det bara mys hoppas jag, en sväng ner på stan kanske.
Har knappt sett dig den här veckan och det gör faktiskt ont i mig när det är så.


Bilen klarade besiktningen igår! Så jäkla gôtt!
Så nu är det inte körförbud, det firar jag med att ta den till jobbet.
haha


Nu ska jag ta mig en dusch, lyssna lite på rix fm och sen käka lite frulle.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback