huvudvärk och halsont

Blä, idag är jag inte pigg.
Huvudet vill inte sluta värka och göra ont, halsen likaså.
Uppe redan kvart i åtta idag, inte dåligt.
Tyckte det var onödigt att somna om när jag ändå skulle upp vid nio igen.
jobbar elva till fyra idag istället för fem till halv tio, gissa om jag tycker det ska bli underbart? =)

Ska snart göra mig lite te och softa framför tvn innan jag kliver in i duschen.
Idag måste jag cykla till jobbet, fick skavsår när jag tog en promenad igår och bilen står numera på verkstad!
Jag hoppas verkligen att han kan fixa den utan att det kommer kosta multum!
Marcus far har tydligen köpt en helt ny startmotor = / Skulle ha tagit Marcus mormor och morfars från deras gamla bil, men det skulle tydligen bli för krångligt och svårt. s u c k . 
Det är dyrt att ha bil! Fruktansvärt dyrt med alla försäkringar, besiktningar och framförallt bensinen =S
Om jag inte vore så beroende av den skulle vi sålt den för längesen faktiskt, det är för dyrt att ha den egentligen och då tjänar ändå jag och marcus gaanska bra om man jämför med andra.

Nog om bilen, det vår i luften då behöver man inte den till jobbet iaf = )



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback