I should tell you.

Jag är inte så duktig på att uppdatera här.
När jag väl hamnar vid datorn så är det så myckt krafs jag måste kolla så det glöms av.


I Måndags var jag och persson duktiga och målade om hennes vardagsrum, det var en bravad jag sent kommer glömma då det hann bli väldigt mörkt innan vi var klara och ingen taklampa fanns i hennes ägo. men det blev nog bra ; )


Sen har jag bara jobbat och försökt hinna få ordning här hemma.
Vilket är svårt att få tid till.
Det har resulterat i en huvudvärk som heter duga.
Tänk om jag ändå hade låtit bli att säga att jag ville jobba idag om det fanns tillfälle, då hade jag ju varit ledig!
Behöver visserligen jobba ikapp lite eftersom jag är ledig sen, men jag känner nu att jag hade behövt vara ledig idag.
Jobbar imorn också, och på Lördag är det högskoleprovet precis hela dagen, sen jobbar jag söndag också.
Ynk, jag vill vara leeedig =/
Meen på lördag är det bara en vecka innan vi åker =)
Det ska bli så otroligt underbart så det finns inte, iiiih vad jag längtar!


/A

Kommentarer
Elin säger:

ja just ja, du skulle också göra högskoleprovet ja ! pirripirr ! ska du göra det i k-hamn eller ? hur tror du det går? jag är dyng nervös för matten ! :S krams !

2007-03-29 | 15:32:32
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback