Made in lumpen !

Nu jävlar är det jag som ska ta tag i mitt liv.
Alltid inför sommaren såhär så får man bikiniångest, och det är inte så konstigt.
Kroppen har varit instängd i varma goa kläder och nu helt plötsligt ska den vintervita huden vara sådär snyggt solbränd, vältrimmad och fast och den ska visas i så tunna och små kläder som möjligt.

Men vem ser egentligen ut så efter vintern? Inte jag i alla fall.

Jag brukar ha ångest för bikinin varje år, men jag brukar slå bort det lika fort. för oftast är det bara jag själv som ser mina fel. Så länge jag ser att Marcus gillar det han ser vet jag att det inte är något att oroa sig för.
Jag är nöjd med den jag är.
Tills nu, nu börjar jag känna mig riktigt lat och pluffsig, så här kan, eller nej det får inte fortsätta såhär.
Om jag inte tar tag i mitt liv och min träning så kommer jag inte må bra mer, jag kommer få mer och mer ångest inför min kropp.

Jag har hittat världens bästa sida! www.madeinlumpen.se
Den fick mig att få motivation, en egen träningsdagbok gjord efter mig.
Det finns allt, så nu ska jag tamejfan ta och hålla detta så att min kropp kan bli det den en gång var igen!
Jag vet inte hur men jag ska klara det den här gången, och jag ska klura ut ett riktigt bra straff om jag inte håller mig till det!

groose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback