Helgen!

Ja, denna helg har minst sagt varit intressant.

Blev aldrig mastmagasinet med tjejerna i lördags. Jag fick lite dåligt samvete eftersom vi sagt hemmamyskväll. Så det blev tacos här hemma med Camilla och Daniel. Och jag beslutade att jag skulle möta upp tjejerna inne på statt istället.
Vi hade lite hajklektioner och jag fick lära mig hur man öppnade en konservburk utan öppnare.
Ta bara en mora kniv, två killar och en hammare så får man tillslut upp majsburken ;)

Vi hade jätte trevligt och hamnade på statt tillslut, till och med där hade jag roligt, det händer aldrig annars.
Vi stöp i säng jag och M vid tre tiden, jag vaknade åtta och fick minsann veta att jag levde, även om jag hellre vart död faktiskt.

Igår var det vertikalt läge i sängen eller hängandes över toaletten för både mig och M.
Jag fattar inte.
Idag mår jag fortfarande illa och känner mig hängig, benen håller inte riktigt uppe mig.
Idag får jag dock behålla allt jag stoppar i mig.

Magsjukan eller jordens jävla bakfylla??
Det lär jag aldrig få reda på, men jag hoppas nästan att det är magsjuka.
Annars ska jag aldrig mer dricka.

Hemma från jobbet idag, INTE kul att behöva sjukanmäla sig från sitt nya jobb, men vad göra?
Jag kan knappast stå upp i tre timmar när jag knappt orkar ta mig från punkt A till B här hemma.

Nu ska jag käka resterna av Ms pizza från igår, själv åt jag ingenting alls på hela dagen igår.

/A

Kommentarer
evelina säger:

usch då!! låter ju som magsjuka, och det är INTE att leka med =) hade vinterkräksjukan tidigare i år och då trodde jag att jag skulle dö!
Vad är det för jobb du har börjat?

2008-04-28 | 14:24:58
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback