Lördag 19e April

Försökte blogga med mobilen i går kväll men ser att det tydligen inte fungerade.

Tråkigt att jobba 16-22.30 en fredagskväll :( speciellt inte när man varit ledig två veckor.
Men det var fort gjort i går ändå. Fick dock jordens huvudvärk men den gick över den med.
Jobbar samma tid idag, typiskt.

Om en timme ska jag nog knalla och kolla på Ms fotbollsmatch, jag är ju inte så intresserad egentligen men han ringde för en stund sen och var glad över att den inte var i Bäckhammar utan här. Så jag hörde nästan på honom att han ville att jag skulle kolla. Så jag får vara en snäll flickvän och göra det.
Han var snäll mot mig igår så.
Hans kompis som bor i London är hemma på besök men jag kände inte för att de skulle vara hos oss när jag kom hem så de var snälla och gick till bowlingen istället. Så jag fick i lugn och ro lägga mig och titta på vänner när jag kom hem. Tack hjärtat.


usch, jag vill göra något roligt!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback