Löshår och bröllop!

Jag har tack vare en bloggare hittat billigt ÄKTA löshår! Jippie, vill verkligen inte ha syntet igen. så efter resan så blir det nog en beställning tror jag. Vet dock inte ritkigt färgen men det löser sig nog.
Sen vet jag inte om jag ska ta på clips som sist eller om jag beställer ett helt kit och får någon att hjälpa mig göra en riktigt förlängning. Det bästa är nog clips ändå, för då kan man variera sig.

Blir perfekt, för jag vill ha långt hår när min bror och Jessica gifter sig. Det är så mycket lättare och finare att göra frisyrer med,
Datumet är 2a Augusti, spikat och klart.
Det kommer bli vackert <3
Jag trodde aldrig jag skulle få se någon av mina bröder stå vid altaret faktiskt.

/A

Kommentarer
Maria säger:

Det är så lite så, gillar att tipsa om sidor som jag gillar :) hihi.. hoppas allt är bra med dig idag? :)

2008-04-03 | 10:53:36
Bloggadress: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback