Sista veckan



Heldag  i skolan idag och jag är helt slut. Kom hem och läste lite post och pysslade med julklappen jag höll på med igår, den blir aldrig klar! = D
Har precis tagit mig en lååång skön dusch och ska nu krypa ned i sängen, är toktrött.
Hoppas att M följer efter bara, tråkigt att somna ensam.


Imorn blir det en tokpluggdag här hemma samtidigt som jag ska städa.
Har verkligen en fullspäckad dag. Eller alla dagar denna vecka är fulla med aktiviteter. Det blir väl så när man snart ska åka hemåt. Sooom jag längtar! Det blir dock på lördag och inte fredag. Känns så onödigt att Zandra ska behöva ta tåget på lördagen och jag åka ensam i bilen på fredagen när båda ska till Degerfors liksom. Så nu kan jag också hjälpa Mikaela att flytta på fredag. En dag mindre hemma men jag får se till att åka hem sen när det lugnat sig lite i skolan.
Kommer dock ha sjukt tråkigt dom första veckorna i Januari när jag typ är ensam här (förutom marcus då).
De flesta kommer inte före den åttonde om ens då. Tråkigt, men jag tror nog att det är bra för pluggandet om inte annat. Jag har två tentor som ska klaras av. Vila och ha kul får jag göra efter dom. Detsamma med att vara hemma i Dfs. En annan gång när mer tid finns helt enkelt.... suck.


Jag längtar efter jul och mina söta små brorsbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback