Skallebank



Fick jordens huvudvärk av allt pluggande igår och den satt fortfarande kvar när klockan ringde imorse.
Tog ett par tabletter och beslutade mig för att somna om och gå till skolan vid lunch och bara missa halva dagen.
Huvudvärken börjar bli bättre men jag tror att det bästa är att inte gå ändå. Imorgon är en viktigare dag än idag eftersom vi då har en redovisning. Jag är dock ledsen att jag missade dagens föreläsningar då vi har en annan lärare än vanligt och det hade vart intressant och se om han är bättre. Sen hade jag gärna varit med ändå, eftersom det är sista i materiallära nu innan jul.
Men, hälsan först har jag lärt mig, annars får jag sota för det imorgon.


Så jag ska hoppa i något annat än nattlinnet och så får jag försöka plugga lite på egen hand här hemma. För någon nytta ska jag allt göra även om jag inte går till skolan.


Kommer förresten en senare och ska köpa vårat gamla skrivbord. Så skönt att bli av med det.
Sen så ska min bror ha våran gamla sängstomme och ett sängbord.
Perfekt att sälja saker till andra. Det är inget fel på grejerna, bara att det inte passade i nya lägenheten.
Blocket is the shit.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback