Who let's you go?



Klockan är halv ett och jag är redan helt slut.
Insåg att mitt val av att sova lite längre idag och skippa en lektion var ett bra val då jag nyss läste ett mail där det stod att det inte hade blivit någon lektion idag. yes!

Eftersom jag är så klen och blir så himla slut att springa fram och tillbaka så tar jag några kartonger och sen packar jag upp det som kan packas upp i nya lägenheten.
Det verkar vara ett bra sätt så att jag inte tar ut mig helt. Igår var jag ju helt snurrig och hade blodsmak i munnen, tänkte undvika det idag.


Just nu önskar jag att jag kunde vinna ett par miljoner eller så. Jag skulle vilja ha så mycket fint till nya lägenheten! Massa krimskrams och sånt där kul. Det kommer bli så fint när jag är klar ; )


Det är dock väldigt tråkigt att hålla på själv.
Men ikväll kommer min man hem igen och jag hoppas att jag har fått över en himla massa dit så att han blir lite stolt över sin tjej ; )


Nej, nu är det dags att springa med ett kartonger igen innan jag tar lunch och en timme ungefär.

Förresten, idag är vädret perfekt. Det är uppehåll och kallt. Jag slipper alltså svettas ihjäl eller regna bort!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback