Böcker!

114636-214

Det har varit en lugn dag. Vi har storhandlat och knallat på stan en sväng. Storhandlade även inne på apoteket, ibland är det nödvändigt. Hudkrämer och lite sådant. Hämtade även ut p-piller som jag fick halva priset på. Alltid trevligt när man får såna överraskningar. Fast å andra sidan betyder det att jag lagt ut en massa pengar på mediciner detta år. Så är det, det kostar att vara sjuk och att inte vilja ha barn än.

Kollade lite på bokrean och hittade en del, men köpte inget.
Knallade in på www.bokus.se och klickade hem dem istället, MYCKET billigare och så fick jag alla i pocket dessutom. Jag gillar inte inbundna böcker så mycket, pocket är mycket smidigare att ha med i väskan på resor och liknande. Beställde dessa som är på bilden.

Mia Törnblom - Självkänsla nu och mera självkänsla
. Jag har hört att böckerna är suveräna. Jag gillar inte riktigt henne, hon är sådär övertrevligt superkäck och sådär äckligt lycklig. Missuppfatta mig rätt. men om hon har något bra att säga det återstår att se. Självkänsla behöver alla ha mer av!

Jens Lapidus - Snabba Cash. Köpte den till M, men jag kommer läsa den jag med.

Julie Gregory - Mamma sa att jag var sjuk
. Jag älskar sanna berättelser men jag blir lika berörd varje gång. Så jag har höga förväntningar på boken. Letade även upp fler liknande böcker men jag beställde inga fler, det får bli en annan gång. Som sagt, jag blir så berörd och kan sitta och gråta över en sådan bok. Fick en gång låna en bok av en kompis som jag sträckläste ut en tråkig dag i Portugal och den boken ger mig fortfarande målande flashbacks alltså. Det sjuka med det hela är ju att det verkligen har hänt på riktigt.

Kalaset går på 149:- billigt och bra och de kommer om 3-6 dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback