Inte snabba inte

Jag flyttade hit November 05, jag har alltså bott snart två och ett halvt år i Kristinehamn.
Idag fick jag brev från vårdcentralen i Degerfors, ska på uppföljning av mitt senaste besök där för min astma.
Dom är inte snabba inte. Varför ska jag behöva åka ända dit när det finns en vårdcentral här?
Jag var nog kanske där för två år sedan efter som jag då tyckte det var smidigast när jag precis flyttat. Men sedan dess har jag ju ändrat adress och så, så jag borde ha blivit överflyttad till vårdcentralen här för länge sen.


Det är som är mest irriterande är att jag beställde tid igår för att träffa läkare här i Kristinehamn för att få nytt recept på mina mediciner. Så nu ska jag alltså på två besök. haha ovärt.
Jag tror att jag går på tiden i degerfors, det är ändå där jag gått sedan jag fick beskedet om astma så de vet lite mer om mig. Så ber jag henne om nytt recept.
Sen ska hade jag andra ärenden till Kristinehamn också så det får bli två läkarbesök på en liten tid.
Tur att jag går gratis här : )


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback