Jennifer Aniston lägger äggen på is!

114636-98
Enligt MSNBC så har Jennifer lagt sina ägg på is tills tiden är mogen.
Med hjälp av denna teknik kan hon tydligen vänta att få barn tills hon är 45 år...
Artikeln finns att läsa här. 



Alltså, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det faktiskt...
Jag själv har alltid velat vara en ung mamma, men på senare år har jag ansett att barn in finns plats i mitt/vårt liv ljust nu. Det finns så mycket annat jag vill hinna göra innan det börjas göras barn hos oss. Men jag tror inte att jag vill vara äldre än trettio faktiskt. Jag vill kunna vara aktiv i mitt/mina barns liv.
Nej jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka om att lägga sina ägg på is, i fall att...
Men det är ett val varje kvinna ska få göra, självklart. men tänk alltid på barnet i första hand!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback