Kjol och bekymmer.

M gillade maten igår i alla fall och det var great, själv så had ejag ingen aptit och åt knappt något alls.
Usch, vad är det med mig egentligen?
Satt och kollade runt lite på mina symtom igår och jag kan ha influensa fast utan den där förkylda delen.
Men jag vet inte, en fundering är om det är mina p-piller som stökar med mig, har för mig att sist jag mådde såhär så var det precis när jag började med en ny sort. Får väl se hur månaderna kommer se ut fram över.


Idag har jag ångest.
Ska jobba 8 timmar och en kvart, det blir efter rast och sånt 14½ timmars betalt. Jag VILL inte vara hemma idag. Men igår orkade jag knappt och pinade mig genom dagen. Nu har jag tagit två panodil och ska försöka dricka massa vatten. klockan två infinner jag mig på jobbet, sen får jag se om jag står ut till kvart över tio eller om de får ringa in nån.
Känner nu att jag börjar få mensvärk, det kanske är det som spökar i kroppen. Jag hoppas det för jag orkar inte gå runt att vara illamående och hängig mer nu, det tär på en. Stackars M blir alldeles utan sig av oro och vet inte hur han ska hjälpa mig. Och hur ska han kunna veta det när jag inte vet själv?


Nej, till något lite roligare.
Har beställt en kjol, färdigsydd och klar nu. Tjejen är snabb, hoppas den sitter bra också.
Hon är en inspiration för mig, hon gör precis det som jag bara drömmer om att jag skulle vilja göra.
Designar lite egna kläder och provar på att sälja dem. All lycka till henne i framtiden.

Ska försöka få fingrarna ur själv och köpa mig en symaskin, eller jag önskar mig nog det till min födelsedag.
Fick pengar till en för två år sedan men då var jag så fattig att jag tog pengarna till nödvändiga saker istället.
Familjen sa att det var OK, det var därför de inte köpte någon åt mig utan gav mig pengarna ifall jag hellre tog dem till något annat. Men i år går det bättre för mig så i å rkan jag kanske unna mig saker ändå utan att nalla från födelsedagspengar. så en symaskin är välkommen till mig i maj ;)

nej ska försöka blåsa håret och greja lite nu. Kanske klä på mig lite också.
Får se vart den här dagen för mig. hem i säng eller jobbet hela kvällen.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback