Burr, frysa mitt i sommaren?!

Jag tänkte ju försöka få lite färg på min bleka kropp, men väl ute så stormade det nästan. Tog lite lä bakom huset men emellanåt blev det för kallt. Inte kul att sitta ute och frysa när man ska sola? suck.
Så jag tog mitt pick och pack och tog mig inåt igen.
Ska nog vara en duktig tjej och ta hand om våran världsstora disk!
Marcus slutar sent idag, såå typiskt när jag slutade två.
Han är inte hemma förrän framåt sju tiden.
Liite sugen på att krypa ner i sängen och sova en stund är jag.

Kanske ta en lite powernap under mitt varma täcke och sen diska?
Borde försöka färga mitt löshår idag igen, det blev ju grått sist. suck.

Dilemma dilemma.
Sängen får det bli ;)

Jag är en tröttis!


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Men det står i medgångar?

2008-07-17 | 16:17:49
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Iofs, men då får man avvakta när man märker att dom tar slut .. =) Men det finns ju en del så ..

2008-07-17 | 22:18:01
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback