Hår

Ingen drastisk förändring efter klippningen, jag var inte ute efter det.
Utan lite klippning av slitna toppar och sådär. Egentligen ville jag inte klippa mig, längden var perfekt innan men om jag inte underhåller det så kommer det inte växa. Märkte stor skillnad under det halvåret som jag klippte mig varannan/var tredje månad. Håret växte som ogräs och det gillar jag :)


Nu ska jag försöka få tag på något bra löshår, vill ha långt fint hår till bröllopet.
Har övervägt att göra en riktigt förlängning men det kommer jag inte göra. Det är roligare att kunna variera sig med löshår på clips. Ena dagen kort, andra långt. :)
Då kanske man inte tröttnar lika fort. Jag har en tendens att tröttna fort på mina frisyrer, därför jag aldrig hinner få långt hår för jag klipper av mig det igen. Men nu ska det sparas!


Nu måste jag ringa det där samtalet jag aldrig ringde förut (igen!)

/A


Kommentarer
Henrik Lindmark säger:

hoppas du får en bra dag :)

2008-07-01 | 11:54:18
Bloggadress: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback