Tisdag 1a Juli

Helgen bestod av shopping i Örebro hela Lördagen, hittade en del guldkorn faktiskt.
Sen var vi sugna på att gå ut, tänkte först åka till Karlskoga och statt där men klockan blev mycket så vi struntade i det och gick ut på mastis här hemma med Ola och Linus. Linus lämnade oss ganska så snart men Ola, jag och Marcus satt och snackade lite skit, det var minsann mysigt. Gick hem till oss efter mastis och spelade mariokart på supernintendot och Ola knallade hemåt runt fyra tiden. Då var det ljust ute och inte såå lätt att somna.
Jag vaknade halv tolv och tog en dusch på söndagen medans Marcus snarkade på. ;)
Pannkakor till brunch och sen åkte vi till Degerfors.
Skulle kolla Knutsbol och lokalen där bröllopsmiddagen ska äga rum och den var helt ljuvlig.
Tror det kommer bli skitbra och jag fick massor med inspiration till dukningen!
Nu måste jag bara ut på jakt efter allt jag behöver men det ordnar sig : )
Söndags kväll spenderade vi hos Marcus föräldrar framför fotbollen och fick svärdfisk till mat, sååå himla gott!


Igår blev det helt ändrade planer, jag som tänkt komma hem efter jobbet och bara slappa.
Men nej, det blev visst bio, sex and the city med Elin :) Jätte bra film faktiskt trots att jag aldrig följt serien, har bara sett några avsnitt då och då ibland.
Så så var det med det = P


Om en timme ska jag till frisören, wiiie, har längtat. Klippte mig senast i Februari så det behövs vill jag lova!


Måste hinna duscha och ringa lite samtal innan.
Ja, jag vet! Jag är segast i världen och har fortfarande inte ringt alla samtal som jag måste.
(har jag sagt att jag hatar att prata i telefon och ringa folk?)


/A

Kommentarer
Natta säger:

hihi kanske menar första JULI? ;)

2008-07-01 | 12:43:10
Bloggadress: http://nathalie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback