Tisdag

hann inte med så mycket mer läsande eller bloggande igår.
Strax efter att jag skrev så ville mamsen ha sällskap till Örebro och det tackar man inte nej till.
Så jag shoppade både i Karlstad och Örebro igår ;)

Sen hem och prova att sminka Elin och det blev bra. Kommer bli bättre på Lördag när allt är fixat och sådär också.
Hon är fin den där tösa! Hennes balklänning var gudomlig! Såå ledsen att jag måste jobba så att jag inte får se dem gå in på statt, men å andra sidan så får jag ju spendera dagen med henne åtminstonde.


Marcus är på sin första jobbdag idag, han kom nyss hem för lite mat.
Inget som vi hade bestämt innan så jag fick rusa ut i köket och göra vad som fanns och gick snabbt, makaroner och bacon. Sen rusade han när jag knappt hade hunnit äta halva min portion. haha, mysigt att se honom en stund i alla fall.
Lite ovanligt att se honom i kostymbyxor, skjorta och slips, men fanken vad snygg han är i det!


Ska snart i väg till jobbet i tre timmar, lite mjukstart, känns skönt.

Borde ha ringt en hel drös med samtal idag men jag tog mig en sovmorgon så får göra det imorgon.

ringa maxi om anställningsbevis, arbetsgivarintyg och om hur jag ska få mina semesterpengar!
Ringa barnmorskan.
Ringa sjukvårdsupplysningen.
Skulle ringa Jenny (min chef på hemtex) också angående arbetsgivarintyg men det kan jag ju prata med henne om när jag kommer dit sen istället.

Jag som haaatar att ringa till folk sådär men jag måste ju fixa det någon gång.


Skall ladda upp lite bilder från helgen inom en framtid här snart också.
Har testat lite med kameran och jag älskar den!
Dock är jag ju absolut ingen fotograf och kan ingenting om det, men jag är nöjd ändå ;)
Det tar sig.


Kram
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback