Kalldusch

Jag skulle jobba över till fem, som blev åtta. Vart finns alla vikarier egentligen?
Jag har minsann jobbat med huvudvärk/migrän/magont hela veckan och fått jobba över en massa och shit. När ska man få vara sjuk egentligen? Det är ju rätt konstigt att man ska få sånt dåligt samvete av att sjukanmäla sig när man faktiskt inte mår bra. Men lilla hjärtat klappar nog rätt hårt för maxi trotsallt antar jag.

I morgon tänker jag inte jobba över, jag har en massa jag skulle behöva fixa.


Hyresvärdarna kom hem idag och gubben som fixar pannan också så nu fungerar varmvattnet och elementen igen. Tror jag ska lyxa till det med en liten dusch nu såhär på kvällskvisten, det blev ju ingen i morse.

I morgon är det lön. Jipppiie. Kollade lönespecen och den var heelt okej faktiskt. Tråkigt bara att jag i princip ska spara allt, men den som spar han har...


ciao

/A

Kommentarer
Tobias säger:

svar: men våfflor är väl gott det med ? :D

2008-03-26 | 22:22:10
Bloggadress: http://grymtroligperson.blogg.se/
Tobias säger:

svar: och tack så mkt :) kul att du gillar bloggen så ska vi få fler killar att blogga ;)

2008-03-26 | 22:23:11
Bloggadress: http://grymtroligperson.blogg.se/
Therese säger:

Underbart! Bra att jag inte missade gossip girl, för de verkar inte ha repris :P Vet du när de ska börja sända igen?

Lycka till med jobbintervjuerna ;) Men du ska ju ev. flytta snart så du hinner kanske inte jobba så mkt ändå ;)

//Tezz

2008-03-26 | 22:31:09
Bloggadress: http://tezz86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback