Kall promenad


Då har man gjort dagen goda gärning ; )
Har varit ute i över en timme och knallat runt lite i området och pratat lite pö om pö med min Elin.
Hon sitter på sitt tråkiga jobb och att det blev pö om pö berodde på att det kommer kunderlite då och då så då fick hon lägga på och ringa upp ett par gånger. Tillslut kom vi på att det var bättre att hon ringer när hon slutar sen istället ; )

Det var skönt, men kallt med en promenad. Jag min tok tog bara dubbla strumbyxor, inga vantar och en tunn lite basker.
Öronen är isbitar och mina knän och lår svider. Men det var det värt.
Älskar vintern när den är såhär.


Nu måste jag dock lägga på ett kol och se till att det sista blir städat innan svärföräldrarna kommer runt sex tiden.

Jag lär nog inte skriva så mycket under helgen, jag prioriterar deras sällskap.


Ha en fin helg, hoppas solen lyser på er!


/A

Kommentarer
Elin säger:

men oj! är det så kallt hemma! jag kommer frysa ihjäl när jag kommer hem!



2008-11-21 | 16:53:49
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback