Arg

Eller arg är väl egentligen inte rätt ord.
Jag blir bara less. Allt jag skrivit ihop till arbetet är bara att knyckla iho poch slänga. Det känns ju skönt att allt pinande framför datorn med nackvärk och allt var till ingen nytta alls.
Min grupp beslutade att byta företag att skriva om.
Nu blir jag mest bara sådär att jag inte ens orkar börja om, varför liksom ens göra det om det ändå bara ska slängas?


Jag tänker därför njuta av att bädda ner mig i soffan just nu, med lite godis.
Dessutom regnar det och är jordens tråkigaste väder.

Ingen bra dag med andra ord.

Kommentarer
LINA VERONICA säger:

fan vad surt! jag har ju gjort samma sak! jobbat arslet av mig för att visa att jag kan göra något, att jag är bra att ha! förmodligen samma sak som du gjorde och sen bara dem trampar på en! chefen var verkligen skitarg för det var alla vi som hade bäst hand om kunder, jobbade hårdast m.m. som fick timmanst. eller deltid efter detta! så surt!

2008-10-20 | 16:01:57
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
Elin säger:

Omen fy tusan! Jag tycker du gör rätt i som bäddar ner dig o lyxar med godis, det skulle jag med ha gjort :)

Krams!

2008-10-20 | 16:45:33
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback