Min nacke säger nej

Nu orkar jag inte försöka mer.
Har suttit halva dagen och verkligen försökt få något vettigt ur skallen att pränta ner till arbetet men nu säger nacken nej och magen kurrar. Det värsta är att det jag inte gör idag får jag göra i morgon. Jag måste vara klar på måndag.
Men man ska lyssna på sin kropp och när min kropp säger nej är det bäst att lyssna.


Nu är det bara en timme kvar tills älsk kommer hem och då ska vi åka och köpa räkor.
Ska även kila in och kolla om jag kan hitta en snygg halsduk någonstans på knalleland.
Jag måste ju gå runt med en om halsen eftersom jag hela tiden måste värma nacken för att den ska bli bättre, och jag är nu trött på Marcus otroligt gamla och fula som har agerat tidigare. Dags att hitta en ny.


/A

Kommentarer
LINA VERONICA säger:

va? det var ju helt sjukt! mäklare eller fastighetsägare verkar ju inte gilla folk i denna stan!



ja precis där vill jag bo nu också! ;D vart bor du nu då?

2008-10-18 | 12:07:49
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
Evelina säger:

usch då gumman, låter inte kul med din nacke??



BRA att du lyssnar på den iaf, tänk på att du bara har den!



kram

2008-10-18 | 22:06:36
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback