Redovisningen är gjord

Nu är den där jobba muntliga redovisningen över och jag är såå nöjd över det!
Jag gjorde kanske inte mitt bästa på den men jag hade inte direkt förberett mig och jag klarade det ändå. Allt vunnet liksom.

Imorgon ska vi opponera på den första gruppen, helly hansen, sen tror jag att skolknerverna kommer faktiskt.
Känns jobbigt att behöva sitta en dag till mellan åtta och fyra, även om det faktiskt är intressant och kul att lyssna på alla så blir det jobbigt i längden. Dessutom har jag tusen saker att stå i så att jag gör mer nytta hemma än där.

Jag har varit duktig och diskat vårat ENORMA berg med disk och även hunnit plocka rätt lite.
Ska bli skönt att kunna få lite ordning igen efter allt kaos som har varit både i livet och i hemmet.
Det ligger skolpapper och böcker överallt och förhoppningsvis slipper jag se dem igen.


Allt känns verkligen super just nu, gissa om känslan är efterlängtad?
Imorn blir det utgång med tjejerna och det ska bli så himla kul!
Jag paxar för att inte ha huvudvärk under kvällen och absolut för att inte vakna upp med nackspärr igen.


I helgen kommer min bästaste Elin och blir kvar ett par dar, ska bli så mysigt.
Dessutom kommer mamsen och hennes kompis och passar på att våldgästa oss på vägen till Ullared.
Vi hänger på dem dit och sen ska hela bunten sova hos oss, mysigt : )


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback