Tisdag

Eftermiddagen och kvällen igår blev ganska obehaglig. Jag fick en otroligt huvudvärk och blödde näsblod.
Jag tror att det är alls stress och press som börjar visa sig.
Jag låg mest halvdöd på soffan.

Vi lagade god mat och avnjöt dock en cider för att fira ;)
Vi firade min tenta och en sak till.

Det går bra för oss nu, jag gillar det.


Sitter just nu och väntar på mina potatisbullar att de ska bli klara, magen skriker efter mat.
Jag har ingenting mer på mitt schema idag än ett möte halv fem och skriva lite papper. sjönt.

Tiden innan och efter ska gå åt till att plugga på muntliga redovisningen så att jag kanske kan försöka att inte stamma och tappa bort mig imorgon.
Vid den här tiden imorn står vi där, fyra nervösa tjejer och babblar. Haha.
Jag är sjukt nervös och hatar verkligen muntliga redovisningar men jag har gett mig fan på att jag ska klara det den här gången. Jag ska inte bli så jäkla nervös. Det är trotsallt inga läskiga eller helt främmande människor som lyssnar på oss.
Det blir nog bra ; )
Dessutom har jag faktiskt inte många minuter jag behöver prata. Skönt!


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback