What a wonderful morning!

Haha halv åtta ringer det på dörren och in kommer hantverkare som ska banka på balkongen. Jippie.
Tur att Marcus öppnade eftersom jag hade sett fram emot att i alla fall så sova liite längre eftersom jag inte har någon föreläsning.
Nu är dom hos någon annan och bankar men de kommer att komma tillbaka så jag hoppade in i duschen snabbt som attans så nu är jag fit for fight för denna dagen.

Ska väl göra som igår, plugga järnet.
Men det gick bra igår, kom in i ett flow och Marcus var impad över mina renskrivningar av anteckningarna. Jag är faktiskt rätt impad själv om jag får säga ; )


Ikväll är det Håkan på Liseberg med Mikaela och Marcus! Ska bli riktigt roligt även om jag inte är håkans största fan.
Fast jag har alltid gillat hans texter, men jag har svårt för artister som inte kan sjunga och han är liksom känd för det.
Men jag vet hur detta kommer sluta, att jag blir helt såld på honom. Jag älskar LIVE spelningar, finns inget bättre.


Nej nu ska jag stoppa i mig frukost, läsa lite bloggar och sen är det väl bara att sätta igång med pluggandet.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback