Mysig dag



Dagen började halv nio med trikåteknik, inte kul måndag morgon direkt, men det var så att man klarade av det i alla fall, sen slutade vi runt halv tolv. Mikaela och jag knatade hem till mig och åt lunch och gjorde diskussionsfrågor i etiken. Skönt att det är klart nu. = )
Vädret var alldeles underbart idag så vi tog oss en promenad med en latte-to-go på subway : )
Sen när promenaden var slut blev det visst en kaffe till. haha.

Magen har ju inte riktigt varit min vän den senaste veckan och jag borde egentligen då undvika kaffe, vilket jag gjort men magen har ändå inte gillat mig så därför fick den tillbaka i dag. Det sjuka är att magen börjar kännas bättre. Kanske borde dricka kaffe lite oftare ; )


Har duschat och precis avnjutit en mycket god Marcus-lagad middag.
Nu lockar sängen och att sova sked, då är min kväll komplett.


Idag var en riktigt måbra dag psykiskt. Jag är på ett toppenhumör och det känns riktigt bra.

Imorn tar jag mig en välförtjänt sovmorgon eftersom jag inte fick någon i helgen.
Min enda föreläsning för dagen börjar 13.

Haaai

/A

Kommentarer
Mikaela säger:

Tack för en jätte mysig dag:)

2009-02-02 | 21:46:40
Malin säger:

det låter bra det!

ska se vad de andra tjejerna säger också :)



kram

2009-02-02 | 22:08:11
Bloggadress: http://www.malinh.com
Malin säger:

det är linaveronica.blogg.se, hejdilicious.blogg.se och dresslikeaprincess.blogg.se som det ser ut nu :)

2009-02-03 | 11:59:17
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback