Jag måste vara trög



Jag måste verkligen vara helt trög. Har pluggat i princip hela dagen och inte ett endaste litet ord fastnar i huvudet. Vad fanken ska jag göra?! Min tenta är imorgon så jag har verkligen en massa press på att jag ska få in allt det där i skallen. Hur mycket jag än nöter så fastnar ingenting, jag har aldrig haft såhär otroligt svårt att ta in ett ämne, total mental blockering alltså. Det är skrämmande.
Det är bara att hoppas på att trentan blir superenkel och att något faktiskt har stannat kvar i huvudet.

Jag vet inte om det ens är någon idé att fortsätta nöta idag eller om jag bara ska lägga ned det helt.
Jag har förmiddagen på mig imorn, tentan börjar halv två.
Men skulle jag strunta i det skulle jag få så fruktansvärt dåligt samvete och bli irriterad över mig själv.
Svårt vägskäl just nu. . .


Längtar verkligen efter imorn kväll nu tills tentan är över.
Känns det inte bra imorn så vet jag i alla fall att jag har en månad till på mig att läsa in och då är det bara börja direkt och ta lite i taget, då fastnar det lättast.


/A

Kommentarer
LINA VERONICA säger:

vissa dagar är såna, man får inte in ett piss. hatar de dagarna!

2009-01-14 | 17:46:04
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
LINA VERONICA säger:

hihi, tack! ;) rodnar

jag vet inte vilka jag ska välja! GAAAH! ;P

2009-01-14 | 17:53:46
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
Rikard säger:

Du jag håller med, idag fastnade verkligen ingeting och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det känns som att man inte kan någonting! LYCKA TILL imorgon iallafall!! Det verkar som att vi båda kan behöva det.

2009-01-14 | 20:53:50
Bloggadress: http://rikardandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback