Nu kan du få mig så lätt



Vädret idag är minst sagt... intressant.
Åt frukost ute på altanen i värmebölja, sen nån timme senare kom ösregnet, åskan och blixtrarna. Efter en dusch så tog jag på mig det varmaste och gosigaste jag hade, för jag älskar att sitta på altanen i ösregn. Men icke, nu har jag bytt om till något svalare, nu skiner solen igen. haha.


Gissa om jag just nu längtar otroligt mycket efter Portugal, det börjar dock närma sig nu med stormsteg, 20 dagar kvar : )
Innan dess ska det jobbas och umgås för fullt så tiden kommer gå fort minsann...


Idag har jag saknad i kroppen, en otrolig saknad.
Borås veckan gav mig helt klart mersmak och jag längtar efter hösten då jag får se mina tjejer ofta!


Jag saknar M också, det slutade ju inte riktigt som någon av oss önskat, men vi ses snart, han kommer senast fredag.
De har inget att göra på jobbet så igår läste han tidningar och liknande hela dagen, får se hur länge han står ut med det eller om han tar ett par dagars obetald semester och kommer tidigare.
Det är ju redan onsdag så det är ju egentligen bara två dagar kvar.


Jag har kommit till en punkt där jag känner att jag behöver bestämma mig, få ur mig en del.

Jag och elin har planerat myskväll imorgon och det ser jag fram emot, jag behöver pratas vid med en bra vän ett tag. Få någon som kan se saken objektivt istället för att blanda in massa känslor. Jag behöver en spark i baken och jag vet att hon kan ge mig den.


Det pirrar i min mage och den känslan gillar jag.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback