090625 Torsdag



Inne på min sista lediga dag nu, och det har varit helt underbart att fått vara ledig då solen äntligen bestämde sig för att komma fram.

I tisdags åkte jag och Elin till Karlstad och shoppade, och shopping blev det allt, jag som inte ens har pengar.
men två par trosor och en BH.
en långklänning (hör och häpna!)
en kjol
och två linnen
fick följa med hem. kul med lite nytt då halva garderoben är kvar i Borås och jag känner mig som en tattare ; )


Igår låg jag ute på gräset och läste hela dagen i princip, det resulterade i en fin bränna och att jag läst ca 200 sidor i boken änglar och demoner. tänkte jag skulle läsa ut den innan jag åker till Borås så älskling och jag kan se den på bio : )
Mamma hade lånat boken av mig för länge sedan och nu hittade jag den här hemma och tänkte passa på att läsa.


Idag är planerna lika få, tänker nog slänga på min bikinin och ta med boken ut idag med.
Väldigt skönt och avslappnande även om det är så varmt att man verkligen smälter bort.
men klaga, det tänker jag inte göra, för jag älskar sommaren!


igår tog jag min andra löptur i mitt liv.
det gick något lättare än i måndags men jag orkar knappt ingenting.
Men nu ska jag i alla fall försöka komma ut varannan dag och köra samma runda, inte pressa mig för hårt utan låta det ta lite tid innan jag orkar. Om inte annat så kommer jag ju ut på promenad samtidigt : )


Nu är det bikinin som gäller!


/A


(Vad segt det är att vänta på det sista tentaresultatet! När kommer det egentligen?!)

Kommentarer
M A L I N säger:

vad roligt med lite shopping då :)

2009-06-25 | 13:12:23
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback