Fredag kväll



Jag insåg precis att jag klippte mig senast i början av oktober, det är fem månader sen, snart sex!
Kanske dags att beställa en tid. Lär knappast kunna spara ut håret annars, det slitna går ju bara längre och längre upp i topparna så man bör klippa sig även om man sparar håret.
Tråkigt nog kostar en klippning multum.
Något söt Boråsare som vet om en bra salong med billigt pris? ; )
Jag gillar ju bond, men att betala nästan 400:- för att toppa och fräscha upp lite känns maffigt.



Kvällen har bjudit på nachotallrik, min favvis, med min favvis också för den delen ; )
Nu tror jag att jag ska locka med honom för att se en film i sängen, jag är toktrött tack vare att jag fick gå upp tidigt.


Jag har sysselsatt mig med att försöka få ordning på ett foto idag och det tog mig många timmar,  men jag klarade det och nu är en canvastavla beställd av det fotot. Hoppas det blir lika bra som i mitt huvud! Får tyvärr vänta tio dagar på den.
Passade också på att beställa 100 kort för 0:-. Kanoners.



Nu säger jag godnatt och hoppas att jag lyckas få lite sällskap till en film.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback