Ibland kan man bara älska skatteverket :)



Jag har varit orolig ända sedan mina årsuppgifter på inkomsterna kom efter årsskiftet.
Jag räknade ut genom dem att jag skulle få betala tillbaka nära tiotusen till skatteverket för att jag betalat för lite.
Jag skyllde det på att jag faktiskt hade två olika jobb och akassa under 2008.

Men, till min stora lycka så får jag tillbaka, och det var inte så lite heller.
Jag får tillbaka mer än fem tusen, och det är verkligen välkommet runt midsommar minsann.
Så nu kan jag äntligen pusta ut!

Weeei. Bra dag : )


/A


Kommentarer
emma härnqvist/perfektion säger:

Åh men grattis - funderade senast för nån timme sen om när de där papprena kommer. Förr året fick jag betala tillbaka en rejäl summa (närmare åtta tusen..) Hoppas att de ser bättre ut i år.

2009-03-24 | 00:27:17
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback