091119 Skolkare och Lasse


Idag är jag en lite sämre människa.
Jag hoppar över min första föreläsning som börjar nu vid halv.
Istället proppar jag mig full med information om logistik inför tentan.
I eftermiddag är det dags för labb och den kan jag inte hoppa över.
Jag tror mitt beslut blir bra, det känns inget vidare att missa massa pluggtimmar och ha ångest över det nu i helgen när min älskade Elin kommer. Så jag tar igen lite redan nu.
Jag tror inte tentan ska vara så fasligt svår, den är bara på 2 poäng så förmiddag idag, hela dagen på måndag och halv dag på tisdag sen ska det nog fixa sig på tentan på onsdag. Jag lever på det i alla fall.

Det skönast med mitt beslut var nog att jag tog det när jag var duschad och klar.
Vilket betydet att jag nu måste lägga hela förmiddagen på plugg, och det tänker jag också göra.


Igår storstädades och tvättades det här hemma. Och jiikes vad härligt det var att krypa ned i sängen med nytvättade täcken, kuddar och bäddsätt. Det är så gôtt så att jag redan längtar efter kvällen igen ;)



IKVÄLL KOMMER ELIN OCH SÅ ÄR DET LASSE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback