091016 Första ordentliga snön



Jag vet inte riktigt vad som hände igår... jag skulle bara lägga mig ned och vila ögonen och huvudet en stund efter skoldagen strax efter sex tiden igår eller något, och vaknade upp strax innan tio idag!
Helt sjukt, från att knappt kunna sova alls till att sova, vad blir det, typ sexton timmar?
Vaknade visserligen till lite då och då när Marcus pratade med mig men det var knappt.
Idag vaknade jag med lätt migrän också, och en massa snö utanför fönstret.

Jag gillar snö men jag hoppas verkligen inte att den förstör nu så inte mamma och Pirkko kommer ned ikväll.
Mamma gillar verkligen inte det där med att köra bil när det är halt och liknande och jag tror knappast att de hunnit få på vinterdäck på bilen än...
Planen är Ullared imorgon och julklappsshopping, ska även försöka få tag på träningskläder!
Men, vi får avvakts och se lite, mamma slutar jobbet vid 15 så jag hoppas att det mesta har hunnit försvinna tills dess och att det håller sig till plusgrader, det varnas för underkylt regn dock =/


Planerna för dagen kommer bli att försöka få bort migränen, städa undan och plugga.
Rätt tråkigt egentligen men jag är inte heller direkt sugen på att ge mig utanför dörren med tanke på att jag bara har tygskor för tillfället....



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback