090921 Måndag



Jag gjorde det enda sunda i min sits och gick och lade mig igen.
Borås var rätt öde klockan fem på morgonen och det var verkligen mörkt ute.
Så jag slog på vänner och kollade tills jag somnade, en härlig morgon, men den hade varit härligare om jag hade kunnat dela den med någon.

Så nu är jag "änka" i två veckor. Första tanken när jag kom in här imorse var vad ensamt det kommer bli.
Det är inte så att jag inte tycker om att vara ensam, men när man bott ihop i snart fyra år så är det en konstig känsla. Jag har dessutom aldrig bott ensam och jag är mörkrädd.
Men det kommer nog gå fint, det tror jag allt.


Jag har föreläsning om två timmar och jag är inte det minsta sugen på det.
Huvudet värker, troligtvis p.g.a. dålig sömn i natt, och jag är allmänt trött och sunkig idag.
Hade allra helst bäddat ned mig igen, men, det är bara hänga i.
Heldag imorgon lockar inte heller, tur är väl att det är i affärsjuridik som åtminstone är intressant.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback