If only



Jag kom på mig själv en dag med att fnissa högt.
Det är lite skrattretande när man iaktar vissa människor lite på håll sådär.
Hur en människa kan byta personlighet på en millisekund. Att behandla en på ett vis och en annan på ett annat. Vad beror det på? Jag har funderat på det länge nu. Är det brist på självförtroende, ett behov av att ställa sig in hos vissa personer som de ser upp till eller vad gäller det egentligen? Jag har svårt att tro på teorin att man behandlar andra som man vill bli behandlad själv i detta fall.
Nej, jag slutar nog att fundera på det och låter det vara, jag får fortsätta att iakta och fnissa för mig själv för det är faktiskt ganska så roande när jag tänker efter. Jag gissar på att personen i fråga bara ställer till det för sig själv och att beteendet en dag slår tillbaka.



/A




Kommentarer
emma härnqvist/perfektion säger:

kan inte annat än hålla med dig

2010-02-24 | 23:06:03
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/
Zandra säger:

Läskigt, jag har också tänkt på det där :P Och jag kom fram till att precis alla är så, fast mer eller mindre såklart.

2010-02-25 | 15:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback