Luften svider när vi andas in



Modemässan i Köpehamn i fredags var intressant, men jag tror man hade behövt varit där tidigare för att veta hur man skulle bete sig och sådär. Jag gillar Köpenhamn och vi hann med en tur på stan också.
Vi var nog alla riktigt slitna när vi vid 19.00 klev på bussen igen. Men kul, det var det absolut och jag gör det gärna fler fånfer.


Helgen har varit riktigt seg, var bara utanför lägenheten en sväng igår när Marcus och jag tog en fika på Viskan och sen en promenad för att hämta ut ett paket. Det var en riktigt skön promenad måste jag säga. Men det är lite svårt med astman när det är såhär i luften som det är.


Idag står ett lunchpass med spinning på schemat och det ska bli riktigt skönt!
Sist var detta pass otroligt jobbigt men jag ska försöka äta lite mer innan idag och fylla på med vätska.
Känner dessutom att jag behöver göra mig av med lite och träning är det allra bästa.

Sen består resten av eftermiddagen av plugg med Mikaela och Camilla. Hoppas verkligen att vi kommer nånvart med vårt marknadsföringsarbete idag.


Det verkar som att vi har planerat för hemgång om två veckor, och jag längtar redan!


/A

Kommentarer
Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck säger:

Ohja, har man "rätt" spel kan man nog få mycket pengar för det. Kikade på tradera och något är uppe i 1000 spänn så =) Man kan nog tjäna på att lägga ut sånt ..

2010-02-15 | 21:14:09
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback