men bara lukten gör mig svag



Usch, idag är jag riktigt trött. Är inne in period då jag sover dåligt igen, och sämre än nånsin faktiskt.
Ligger mest och bara vrider och vänder mig, är oftast trött när jag sitter i soffan men så fort jag hamnar i sängen så är jag hur pigg som helst. Klev ut till soffan vid halv två tiden i natt och jag stängde av tvn vid fyra, sen vaknade jag sju när M gick upp. Jag trodde att mina sovproblem berodde på stress, men jag kan knappast påstå att jag är stressad dessa dagar. Jag antar att det istället är tvärtom, jag är för understimulerad och gör för lite ansträngande om dagarna, sen att jag på det sover länge på morgonen gör väl att jag är pigg antar jag. Så framöver får jag nog se till att masa upp rumpan ur sängen tidigare än tio-halv elva så att min sömn kan bli lite normal.


Idag skiner solen igen och det är så underbart. Även om våra balkonger är byggarbetsplats för tillfället så tänker jag ändå bege mig ut där lite senare för att försöka få lite färg på kroppen, kanske kan jag ta en liten tupplur också ;)




Igår skickade jag och Björkis in examensarbetet, det kändes lite konstigt faktiskt, nu sitter jag som på nålar och är förväntansfull över att betyget ska komma in, det ska bli spännande att se.
Sen tog vi en lunch/fika på Viskan och en runda på stan, köpte lite grejer till håret - ett balsamspray och hårserum - hoppas att de är bra.
Känns konstigt att det kommer dröja innan vi ses igen för de senaste månaderna har vi setts i stort sett 4-5 gånger i veckan, fram till nästa söndag har jag fullt upp med besök och hemvisit, sen när jag kommer tillbaka är det en enda vecka kvar tills de beger sig mot staterna. Det ska bli riktigt häftigt att få höra om sen.
Jag hoppas i alla fall att den veckan kommer vara kanonfin med strålande sol, för då blir det lite varberg och Kinna :)



Idag har M sommarfest med sitt jobb så jag är ensam hela dagen och kvällen. På sätt och vis känns det lite skönt, ska slå på ett par bra filmer ikväll och köpa mig lite jordnötsringar och cola. Innan dess blir det aerobics som jag skrev igår.
Om det inte hade varit så fint väder idag så hade jag dragit fram symaskinen, men det kanske jag kan göra ikväll istället. Köpte lite spets igår som jag ska pryda ett par korta tights med tänkte jag. Sen har jag lite grejer som måste lagas och fixas som har legat och väntat länge. Sen är jag sugen på att antingen sy mig ett linne eller en klänning.

Sen så är det ju förstås den där sommarkursen också . . . ;)


Nu ska jag dricka upp mitt te och sen se om det går att sätta sig på balkongen en stund.
Jag hoppas att mitt H&M paket och min plattång kommer idag, jag är otålig! ;)


/A


Kommentarer
N I L M A säger:

Vad är det för sommarkurs? :)



Sv: Haha jaså? Vad roligt :) Färg har vi väl fått men kanske inte så mycket som jag hade önskat ;)

2010-06-16 | 21:57:04
Bloggadress: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback