What a lovely day






Hur underbart är det inte när solen strålar?
Plugget hamnade lite åt sidan efter lunch idag för mig och Björkis, men vi kunde unna oss det eftersom vi ligger bra till ändå ;)
Blev en nästan två timmar lång fikapaus ute på "skolgården" med Mikaela och solen som sällskap, lovely.


Imorgon är det "helg" och denna helgen får vi besök från Värmland och jag är medtvingad på speedway(?!).
Jag antar att det blir vad man gör det till så jag får hålla god min ; )


Dagarna springer verkligen fram nu, det är redan sjätte maj nu, vart tog april vägen egentligen?


Nepp, ska nog kila ner till affären och handla det sista inför kvällens middag.
Ska testa på något nytt idag, att göra thaiwook från grunden med färska grönsaker och inte frysta som vi brukar köra med. Önska mig lycka till ;)



/A

Kommentarer
M i z c a säger:

Det stämme :)

Jo, jag har ju fått det.. har dock beslutsångest.. spara eller klippa..

2010-05-06 | 18:30:05
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback