Kom ihåg mig då



Jag sov otroligt dåligt inatt och jag insåg att jag verkligen inte saknar mina sömnproblem för jag höll på att bli galen en sväng. Somnade tillslut, dock alldeles för sent för mitt eget bästa. Huvudvärken ligger bakom nånstans och lurar, jag ska försöka lura den till att hålla sig borta istället för att komma fram.
Idag ska vi på "fältstudie" på vårat företag som vi skriver om i examensarbetet, det ska bli spännande. Ett skönt avbrott mellan allt skrivande.

Dagarna rullar verkligen på nu. Imorgon åker M till Hemsedal och lämnar mig för ett par dagars skidåkande, men istället kommer älskade Elin på fredag och gör mig sällskap och det är nästan ännu bättre ♥ Nästa vecka är det påsk och då blir det hemfärd. Den här gången ska jag suga in all värmlandsluft jag kan och bara njuta av att vi snart är där. Jag tror inte ens att det kommer kännas jobbigt att åka tillbaka till Borås den här gången.

Nu måste jag lägga på ett kol, jag är redan sen.
Dricka upp kaffet och sminka mig.

Tjoo
/A


Kommentarer
emma härnqvist säger:

tack för svaret, men de va den enda som inte fungerade att ta bort konstigt nog!



kan du inte skicka en länk på lägenheten? vill se :) kramar

2011-04-13 | 20:27:17
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/
Marcus Å säger:

Låter härligt med skidåkning. Bruakr du åka ofta?

Kram

2011-04-14 | 07:27:41
Bloggadress: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback