Någonting måste undgått min blick


We♥It




Måndag och snart mitten på april. Idag är det sju grader här på morgonkvisten vilket innebär att vinterjackan nog sett sitt sista ljus den här våren, wiie. I lördags rotade jag fram min (fejk)skinnjacka och ballerinas, gissa om jag verkligen trivdes i det! Det är helt underbart att få byta ut tunga och bylsiga jackor mot snygga och lätta. Det är då våren startat på riktigt för mig.

Jag är otroligt måndagstrött och opepp idag, jag måste verkligen komma igång snart. Har varit i dvala lite för länge nu. Visserligen har det varit så himla mycket med lägenheter och jobb och allt det där emellan innan så det kanske inte är så konstigt om kroppen nu laddar ur sig helt. Men nu får den nog ha laddat tillräckligt.

Gymmet är ett ställe som verkligen blivit bortprioriterat senaste månaden/erna så nu spritter det i kroppen på mig. Jag är såå träningssugen! Får se om jag kilar iväg dit senare ikväll och om M har tid att följa med - det är roligare att träna två.

Nu ska jag i alla fall dricka upp kaffet och ta mig en dusch. Sedan beger jag mig mot skolan och Jennie.


/A

Kommentarer
N I L M A säger:

Sååå härligt att äntligen slippa vinterkläderna :D



SV: Tack tack, jaa, det har ju det och det gillar jag!

2011-04-11 | 09:27:04
Bloggadress: http://www.nilma.se
Mizca säger:

Så snygg du är på headern :)



Svar: Inte så kul att låta pengarna gå till dubbelhyra heller, men om man ser det såhär är det ju skönt att dom pengarna kommer så du kan ta dom till hyran och inte behöva ta från din inkomst, mindre kul kanske.

Ja, vuxna beslut kan vara jobbiga men har man vart dum och tagit lån får man stå för det också .. lida med konsekvenserna så att säga :)

2011-04-11 | 13:36:05
Bloggadress: http://www.mizca.se
Jasmine säger:

Jag har också låtit vinterkläderna återgå till sin dvala. Våren är här - helt fantastiskt!

Ditt inlägg fångade mig, trots att det bara handlade om en vardag. Du har lyckats! :)



Svar: Tack så mycket! Va' roligt att du blev så förtjust i bilden. Att fotografera havet är fantastiskt - kanske just för att motivet är så mäktigt. :)



Nämen då får jag gratulera dig en extra gång. Att få drömjobbet är en stor grej - så STORT grattis!



Önskar dig en fortsatt skön eftermiddag!

Kram

2011-04-11 | 16:31:16
Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/
Marcus Å säger:

Bara bra med mig. Fick en kanonstart på veckan. Hur har du haft det denna måndag då? :)

2011-04-11 | 20:26:11
Bloggadress: http://slipsens.se
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

sv: Men åh så bra att den gällde så pass länge iaf då :)



Examensarbetet går väl lite si så där - lite svårt att ta tag i och komma igång, men vi har iaf intervju bokad och vi ska fixa en liten enkätundersökning idag så det går ju framåt iaf. Men lite panik över att det bara är 1 månad kvar!!



Hur går det för er? Kram

2011-04-12 | 09:59:52
Bloggadress: http://siribeckman.se
Mizca säger:

Jag håller med, jag läser två av mina vänners bloggar (dock uppdaterar dom väääldigt sällan) men även om jag läst och dom vet om det så frågar jag ändå hur helgen var, hur det är med enas söner, hur det går med renovering för den andre osv.. även om jag faktiskt läst det även på facebook. Jag tycker det hör till ;) Man bryr ju sig ändå.

2011-04-12 | 11:42:51
Bloggadress: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback